Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 18 December 2014

Big Bad Wolf 2014

 jom citer pasal apa yang sempat di beli masa Big Bad Wolf 2014 ni

aku pegi pun dah hujung-hujung dah, plan nak pegi masa awal2 tak dapat,  rasa mcm tak banyak sangat pilihan kali ni bila pegi dah hujung-hujung ni, mcm last year aku pegi awal puas hati semua basics book yang aku nak beli untuk bella ada, masa tu beli buku numbers, ABC, colors, shapes 

tapi ok la thn ni beli jugak books baru utk numbers n shape tu sbb bella masih tak hafal sgt colors2 dengan btol.. pastu beli exercise books jugak kat dia 


buku masak tu hubby pilih nak soh masak, tak dpt semua separuh pun jadi la katanya....
hoiiii separuh tu 200 resepi kot mampu kah aku?? hahhaha :p



 sound books ni bestttt sbb murahhh kannn, ni RM15 jer biasa kat MPH jenis2 cm ni 30-40 harga 



beli 2 jenis, yang ni sbb mak nya berangan nak anak jadi doctor ... mudah2an Allah makbulkan :)


aku pun baru tau beli lebih RM100 dapat membership card... so ok la berbaloi semua buku di atas termasuk satu buku papa  Ripley Believe It Or Not yang tak de dalam gambar RM103

 


yang penting anak happy parents happy sbb tak kuar duit bnyk :)

No comments:

Post a Comment