Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 24 July 2014

Big Brother Bangi Gateway

aku ke Bangi Gateway malam semalam mencari baju hubby plak

sebelum tu singgah Jakel kat bangi tu tak de happy hour jadi baru adalah RM320 tak kuasa la hubby bukannya pakai sangat baju melayu kalau jenis pakai pun aku tak kuasa hahahaha lagi mahal dari baju kitorang plak kakaka kiter tak pe la kan ber prada lace, bermanik, berswarovski bagai nak mahal cam tu ni baju melayu balik2 cam tu jer mahal sangat kenapa?? haha tak leh terima :p 

pastu aku tanya baju siti nurhaliza tu kt jakel bangi tak de katanya kat Jalan TAR jer ada dia tunjuk kat aku design yang lebih kurang sama harga berapa aku tnya dia ckp 1200 giler ke hapa bukan lawa pun, tak pe la aku terus keluar tak beli apa pun...serius mengarut!! sorry to say

ok berbalik kepada cerita berbuka dah malas nak balik nilai dari opis terus ke Bangi Gateway, berbuka situ terus tak tau nak berbuka kt mana try la makan kat Big Brother, sblm tu google skit semua ckp ok tk de plak review kata tak ok

so ok la sedap jugak makanan dia servis pun ok time berbuka pun penuh orang reserved situ 







kitorang dtg awal reserved pastu pusing-pusing situ tak la besar mana pun tempat dia ok la jugak ada Secret Recipe, Kenny Rogers, Body Shop, Jaya Grocer


 


 aku order ni

Au-gratin chicken grill

sedap


 hubby order ni

Chiscken Baked Rice 

sedap jugak tapi agak muak la tambah lagi perut tengah kosong  tp serius sedap



air aku order air ribena Lychee Soda ni 

sedap tapi mahal hahah RM9.90



makan sini ok la sedap la jugak yang penting halal owner Islam 

No comments:

Post a Comment