Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday 2 October 2014

voucher groupon

aku ni dah jadi addicted plak hari-hari mesti nak view apa yang menarik kat groupon haha...tak la beli beria tapi bila ada yang menarik tu mula la tergoda haha...

tambah lagi groupon sekarang ni kemain rajin plak bagi voucher aritu penah dapat voucher RM20 masa mothers day, aku beli powerbank, pastu dapat lagi RM20 aku nak beli beg la konon nya last-last tak de yang berkenan rugi cam tu jer voucher tu.... 

last week dapat lagi voucher groupon RM25, aku view dari pagi sampai ke petang tak tau nak beli apa.... mcm biasa la last-last barang anak jugak yang dibeli.. sbb rasa cam sayang plak tak guna voucher pun biasa groupon bagi valid 1-3 days je kena beli cepat2 

aku beli ni kat bella, vtech write & learn letter pad 

lepas google review-review, tgk you tube function benda alah ni... boleh belajar menulis ok la


harga asal RM129 kat groupon RM62 

tolak voucher RM25 aku bayar RM37 jer... berbaloi!!!

lepas 3 hari purchased barang sampai rumah





benda baru tengah seronok la main pagi-pagi buta sblm pegi pengasuh pun nak main, nak bawak pegi rumah makcik dia siap... aku tak bagi takut gaduh berebut nnti payahh... :) main kat rumah je ye nak :p




No comments:

Post a Comment