Followers

 Baby Birthday Ticker Ticker

Monday 16 June 2014

Pakej Birthday di KFC

hari ni aku nak cerita pasal Pakej birthday kat KFC 

tahun lepas kan aku buat birthday Bella kat Mc'D, kat Nilai ni apa pilihan yang ada sangat tu jer la

jadi tahun ni buat kat KFC la kiter... walaupun aku tak berapa berkenan sebabkan masalah parking kat situ, aku suka KFC yang sebuah2 tu tapi kat nilai ni tak hado, KFC nya shop lot... pun boleh la janji ada kann

awal bulan aritu pegi siap-siap KFC discuss dengan diorang, selepas dipersetujui oleh aku n hubby, kitorang pun bayar la deposit untuk booking deposit RM100, 

deposit ni kena bayar  at least 2 minggu b4 tarikh


dah bayar nnti dia bagi la resit




kat KFC tahun ni tema nya Superheroes, anak i is girl 

tak pe la who's said girl birthday must be girly kan?? :p



so pakej nya mcm ni la ada edition 1, edition 2 kt website dia pun ada tulis cuma tak de tulis price nya la

ni utk KFC Pakej Edition 1

terbahagi kepada 3 plakkk pakej A, B, C


untuk pakej A RM300++
                       B  RM400++
                       C  RM500++

minimum purchase nya mestila RM300 baru leh buat party kat sini, dia bagi 

apa yang ada dlm each pakej, 

plus

birthday gift
birthday invitations cards
free 1kg birthday cake
3 games
party packs 
chicky appearance 15 minit


 yang ni plak untuk edition 2

yang ni kiranya untuk yang buat party besar invite ramai n budget besar la ni, yang ni kena spend 

RM1200 keatas
siap ada face panting
ada simple magic trick
cake 1.5 kg

etc, etc..


setiap tahun berubah2 pakej dia yang ni tak sure untuk tahun ni je ke apa tp biasanya mcm tu nnti thn depan dia tukar tema n pakej  


so total yang aku kena bayar ialah


 deposit RM100



 extra order RM209


dan satu lagi resit aku tak jumpa yang tu RM103


= RM410

 

dia dah upgrade dah pakej tahun ni rasanya dulu start from RM250++ je thn ni dah jadi RM300++ 


itu la antara pakej yang ada

tepuk dada tanya poket.. ikut kemampuan :) 

No comments:

Post a Comment